tuff dag!!!

Är så nervös så jag vet inte vart jag har röven! Somnade tidigt, och vaknade ännu tidigare! Har varit uppe sen halvåtta...Skulle egentligen sovit längre så jag orkar med hela dagen, men det gick bara inte! Eftermiddagståget till tr.heim. Jag hoppas för allt i världen att jag inte ska vara själv! eller så kanske det hade varit bättre...då är det ingen som ser hur trögt det går =P Men som Jan skrev på FB: det är som att lära sig cykla, och jag har en vag misstanke om att när man är på plats så kommer alla bitar fallapå plats och det komer gå av bara farten!

Måste bara in på servicekontoret och låna nyklar, och prata med ledaren och se om jag kan få min kod till terminalen, annars blir det svårt att sälja nåt! heheh

ååh frida det här kommer gå sååå fint!

Ska se om jag får till en bild sen med uniformen på, men just nu är jag inte mycket att se. Mysbyxor som börjar bli förstora och håret på ända och osminkad =P hehe naturligt vacker kan vi säga ;)

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0