Back in Bergen

Längesen jag hade övernattningsturer känns det som? Och idag var en av de värre...mensvärk, förkylning, huvudvärk och sisådär medarbetare...men ändå en av de bättre dagarna. Fick ett samtal av en av de som rekryterar konduktörer...Han frågade vad jag hade för adress, jag svarade och så frågade jag glatt om han skulle skicka brev till mig. Svaret var ja..så blev jag tyst och han sa, du behöver inte va nervös, det är ett positivt brev!!!!!!!!!! FÖRSTÅR NI!?!?!?! JAG SKA BLI KONDUKTÖR!!!!

Eller, ja gå i skolan iaf för det, så får vi se om det går bra, men jag gleder mig nåt helt vansinnigt! Är trött på den jävla kaffebryggaren och pölsegrillen.....ååååh det här blir så braaaaa!!!!

Nu ska jag, om jag inte får tag på nån som vill ha en öl, gå och sola lite och kanske unna mig en tröja eller en diamnatring eller nåt!!!! hohohoohohh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0