Bergen igen då...

Ja så var helgen över...märkligt, har haft jobbhelg men det känns inte så, eller så känns det inte som det har varit helg.... Fick fri på lördagen för jag ska jobba för nanna 21 augusti istället. Åkte till Gos i Stokke och såg hur han bodde...hmmm under renovering säger jag bara... =P Var på fest på kvällen. himlans kul hade vi det. Lite lurig blev man allt. Sedan tog jag tåget hem för att jobba halvfyra. stress utav helvete, men det gick det med. Fick mig en stöt på jobbet igår så fick åka till legevakta efteråt för att prata med dom, men det verkade vara lugnt, det märker vi om jag överlever =D So far so good ;) Fick ju övertidsbetalt för att gå till doktorn...var hemma strax efter tolv, somnade efter ett nån gång och så upp vid nio i morse för att dra till Bergen...fullt ös mest hela tiden. Imån blir det tåget hem igen, sedan är det två tidig-vakter på jobb och sen sex dagar ledig! Fyyy fan jag längtar! Har varit väldigt intensivt senaste veckorna kan jag erkänna. Är ganska mör i hela kroppen. Men bra har jag det iaf! =D

Nu ska jag se om jag orkar mig ut för att finna lite mat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0