bråttom!

Ska skynda mig att uppdatera nu innan jag deckar =P

Först doktorn...såg bra ut =) Sedan lunch och flum på byporten med Kenneth. Skjorta och byxkjol var koden idag..hahaha internt och kul som fan! Berättade för honom att jag var sugen på att gå ut ikväll och småfira lite...tjong så var det bokat utan större övertalningsprocess....=P

Hem, fb:a lite, svänga igång hög musik, duscha och dona, och så ko...en cheeseburgare utanför london och sen  min gosgris hem! mys mys mys och mer mys och så lite mat på det. Mer mys och sen skulle han till jobbet =)

Då målade jag på mascara och så åkte jag till Kenneth med en kasse öl och satt och lyssnade på ESC-låtar och skrålade.

Gick sedan vidare till hit och dit och socialen och sen london och sen, efter mycket men för lite dans
...en cheeseburgare utanför london och sen TAXI!

nu ligger jag i sängen hemma och ska inte stiga upp ur sängen förrän imån när min gos kommer hem 0D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0