Det var det!

Jahapp, så var det kvällen. Ska försöka komma i säng lite tidigt. Vill ju vara pigg och utvilad imån. Får inte glömma linserna! FÅR INTE GLÖMMA LINSERNA. Absolut inte. Är lite pirrigt det här. Vet inte vilket som är värst. Att inte klara det, eller att faktiskt göra det. Fysch...det här är stort för lilla mig alltså. Men varför skulle inte jag klara det. Ser man sig runt på uppehållsrummet för konduktörerna så borde jag ha stora chanser =P Jodå, det här blir bra. Det skrämmer mig lite att gå sju månader i skolan bara. Men åandra sidan, större delen av mitt liv såhär långt har ju spenderats i skolabänken, och nu är det ju egentligen inte ens sju månader, eftersom halva tiden är man ute i praktik...Det går så fint det här. Dock så har det nog gått upp för många av vännerna att det här innebär att jag faktiskt inte kommer tillbaka till k-na. Inte detta året, och inte nästa förmodligen inte året efter det heller...Men men, vi tar en dag i taget och njuter av det så får vi bara se vad framiden bär med sig! =)

Har precis ätit lite middag. Fy vad det är tråkigt att äta god mat själv, men åandra sidan varför ska man äta tråkig mat bara för man är själv? Blev fläskfilégryta med ris och sallad ;)

Nu skiner solen också, så kanske man skulle masa sig ut på en promenad, men det är ju så vansinnigt varmt fortfarande...Och väntar man till solen försvinner så blir det kallt och inte alls lika mysigt. Kanske skulle satsa på en film eller två istället. Har några på G iaf, så man har valet sen =)

Nähä, nu ska jag frsöka ta mig upp ur soffan och sätta igång en maskin tvätt. Tror jag....om jag känner för det kanske, eller så gör jag det imån =P Egentligen är jag sugen på en öl, men det ser väl kanske inte helt bra ut på uronprovet imån =P höhö


Ha det bästast =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0