föll för grupptrycket =P

Ja så har man fullfört ännu en dag på jobbet. Idag var det tillochmed så man faktiskt fick jobba lite =) I like it alot. Utmana mina skills bakom disken där i min tågvagn =D När det blev som mest så fick jag lite hjälp i kassan av konduktören. Jag undrar hur jag ska överlevas utan dom sen när jag ska bli kond själv? Jag komer ju jobba på lokalen och dom kommer köra på på sina regionturer...det kommer nog bli lite vemodigt. Men förhoppningsvis ser man dom lite ibland på uppehållsrummet...och i värsta fall så får man väl åka mellan tr.heim och oslo och bergen och oslo på sina lediga dagar! hehe får hoppas det inte blir sååå illa =)

Och eftersom jag var på telekiosken igår för att se om jag kunde öppna abonnemang med svenskt personnummer eller norskt d-nummer, så var jag tillbaka idag för att höra resultatet. Summan av kademumman blev att jag gick därifrån med en iPhone och ett stort leende. Det varade helt till jag kommit hem och undrade vad jag skulle med den till...och allrahelst när den visade sig vara ett hujedamig till iq-test....och jag fattar noll...så nu sitter jag här och trycker och knapprar och laddar hem applikationer och laddar ner låtar och matar in....jösses, vissa dagar får man inget vettigti gjort alls. Men jag har det bra här i min lilla värld uppe på vinden... =D

Nu borde jag vika ihop min tvätt som jag skrivit om i de senaste inläggen men som fortfarande hänger kvar...som en groda utan ben var det ja....Hopplös var mitt förnamn =P

En kopp te kanske, medans låtarna tankas över till telefonen? eller fixa till den ena naglen som inte blev så bra igår? Eller bara skita i allt och sitta kvar här? hehe ja varför inte...även om en promenad borde stå högst på listan... =)

Ha en fin kväll vännerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0