fredagen den 13e....

Lite jobbigt. Jag är nog lite superspitious....vad fan heter det på svenska? Vet inte ens om jag stavade det rätt...Blev hjärnsläpp totalt. men jag vet vad jag menar iaf =D Ja ja, vi får väl se om vi tar oss till Oslo i eftermiddag, oskadda ;)

Ligger just nu på hotellet i tr.heim. Har varit nere och ätit lite frukost och druckit lite kaffe. Var så dödens trött igår så tvärdäckade strax efter elva och vaknade av mig själv vid åtta i morse. Låg kvar i sängen till nio och drog mig sen ner till matsalen =)

Funderar på vad jag ska göra nu. Hade jag varit som vanliga människor och haft ett genomsnitts lokalsinne hade man ju kunnat gå ut och gå. Men utan sällskap vågar jag knappt gå längre än gatan utanför hotellet fram och tillbaka...herregud vilken idiot man är.

Har fått hjälp av lillasyster med att slå ihjäl en halvtimme. Lilla klopinutta. Inte alltid allting är lätt. <3

En dusch? Ja kanske det. en tre timmars dusch för att få tiden att gå =P

Have a nice day =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vidskeplig tror jag är den rätta översättningen=)

2010-08-17 @ 17:06:31
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: jag

haha tack! hjärnsläpp till max!

2010-08-17 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0