frustrerande eller vad?

Eftersom Stein Egil skulle jobba natten hela veckan och jag och Nanna råkade vara lediga både igår och idag tillsammans så tänkte ju jag att då kan jag åka ut till henne i Moss och dricka lite gott och prata skit och sova där till idag. Givetvis så spöregnade det så Stein blev ledig....och idag när jag är hemma så ska han jobba...skulle börja tio ikväll men blev inringd klockan sju...Men vi fick ju iaf äta ihop och sova ett par timmar på soffan..tjoho..
Hade dock trevligt med Nanna. Drack färgglada drinkar och irish... ;) Resulterade i at vi blev dyngraka båda två och somnade runt fyra =P hehe

Har mer och mer börjat fundera på meningen med livet...inte så drastiskt som det kanske låter...men man jobbar större delen av sin vakna tid, tjänar pengar, gör av med dom, förökar sig och så dör man...Thats it?

Tror höstdeprissionen har börjat omringa mig, börjar så sakta svepa runt mig som ett dis...Schemat jag jobbar på håller även det på att ta knäcken på mig. Längtar inte mycket efter att gå till jobbet imån...Skulle kunna spy på hela grejjen faktiskt...och hur mycket man än plockar här hemma så känns det iaf bara uppställt, varför plocka överhuvudtaget? Idag ger jag fan i allt. Fick räcka med att sätta igång en maskin disk och plocka ur den när den var klar...vet inte om det är för att jag har varit smått bakfull, men fy som jag inte är trevlig idag...orkar inte, vill inte, känner inte för det...kanske bara skulle gå och lägga sig för natten? Två tidiga turer till....jag kräks..vakna av den jävla klockan varenda morgon...

Är iaf gla i min Stein Egil =) Även om han jobbar som en gris...nästan så man längtar till vintern för att då kan dom inte lägga asfalt...plus att då går jag förhoppningsvis i skolan så då kankse vi får lite tid ihop? Jaja vem vet, den som lever får se....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0