Gratulationer?

Har ett antal gånger senaste veckan fått gratulationer för nya jobbet!?! Är det nån som vet nåt som inte jag vet eller? Helt sjukt. Jag tackar för det och svarar att, jaha, vad vet du som inte jag vet? Skulle ju va märkligt att nåt sånt har kommit ut innan jag fått något klart svar? Eller? Jojo man kan ju hoppas att dom vet rätt iaf, isåfall är det ju bra. Lite jobbigare om man skulle få ett nej sen och så berätta det för folk...ja ja den tiden den sorgen...

Har i övrigt haft en bra dagäven om jag inte sovit väldigt mycket bättre inatt. Vaknadeväl iaf tre-fyra gånger, sista gången halv sex när snutt kom och la sig...50 min senare var det min tur att stiga upp. Tjoho, och dagen börjar med att jag trampar i världens insjö som samlat där stigen börjar där jag måste gå för att gå till trikken, så vattnet rann ner i mina pumps...påminner mig om den där pixiboken om tjejen, eller var hon prinsessa? Som har hela sin fina röda klacksko full med vatten...nån som minns? Så kände jag mig iaf...Kommer ner till trikken och åker väl en tre hållplatser när den j*vla pakkisfamiljen eller vad fan det var, dånar in och tjoar och luktar nåt så gud förbannat så mina inälvor vänder sig och snörper ihop hela mitt innanmäte...Vad är det för lukt!?!?

Men på jobbet var det bra iaf! Jobbade först med en konduktör från Bergen och hon och jag hade väldigt trevligt. Satt och pratade skit och skrattade mest hela turen, och på vägen tillbaka var det en Oslo-konduktör och det var minst lika trevligt. Massa pissprat och kaffe och turen gick fort. Imån jobbar jag eftermiddag...herregud har glömt hur det känns, Men ska bli gott. Det dumma är att det då dröjer längre tid till jag träffar snutt, men misstänker att det inte tar längre tid än till jag slutar nån gång mellan nio och halv elva på kvällen =)

Just nu ligger han inne i sängen och snarkar...gick och la mig med honom en stund men blev så full i skratt av hans snarkningar så jag var tvungen att gå ut för att inte väcka honom...hoho så då tänkte jag att då skriver jag av mig mina tankar här och så går jag och plockar iordning lite här =)

Förresten så fick han mig att skratta innan idag....hade inga rena strumpor så han var och köpte nya...Är det manligt? Inte likt honom, tror bara inte han vågade be mig sätta igång en maskin tvätt, eller fråga om han fick låna tvättmaskinen...Intemycket han har varit varken i baracken eller hemma i Stokke sen vi träffades...*fniss*

nähä, plocka var det ja, diskmaskinen vrålade för en stund sen att den var klar med, så det kan man ju ta tag i =)

Have a nice evening =D

Förresten, bara en sak till, jag saknar mina systrar lite. Känns som det var längesen jag såg dom. Eller pratade med dom...kan ringa storasystern, hon kom visst från Rhodos inatt den lilla grisen =) Den lilla är ju på kreta, var det va? Grisar det är dom allihopa, allihopa....*Sjunges med melodin till morsgrisar* höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0