Happy birthday too meee =)

Jaha, Då var man 24 då...men nej, jag känner mig fortfarande inte väldigt gammal...eller, jo lite gammal känner jag mig idag, men tror mer det beror på utgången igår =P Hade iaf väldigt kul, precis som alltid med Kenneth =)

Idag har varit en riktig segdag. Vaknade första gången kl åtta av att det regnade så jag trodde taket skulle trilla in, flög ur sängen och flängde ett varv i lägenheten och stängde alla förnsterna, eftersom det har en tendens att lätt regna in... =P Somnade om sen och vaknade lite nu och då av sms som plingade in. Så trevligt så =)

Sen vid två-tiden som kom min sötaste Stein hem. Hade paus från jobbet mellan ett och fem, så han kikade in med ett litet paket och jag bjöd på den kulinariska rätten: Spagetti och köttfärssås ;) Jag kan inte för mitt liv förstå när han hunnit handla present bara...det måste ligga magi bakom det här... Blev iaf full i skratt när han tittar skeptiskt på allt jag stoppade ner i köttfärssåsen och han tänkte nog att det inte kommer gå att äta, men det gjorde det visst =) Vet inte om han ljuger eller om han faktiskt tycker om min mat =P hehe sötlök =)

Nu har han åkt till jobbet igen efter att vi tagit en powernap ihop. Sov dock lite för länge så han fick rysligt bråttom när kl var halv fem och han skulle va på jobbet kl fem och hålla anställningsintervju. Han ska ju trots allt köra genom hela stan och det tar en stund så dax på dygnet när man inte är helt ensam på vägarna =P

Så nu sitter jag i sängen och slöar. Borde väl kanske göra nåt vettigt, men orkar egentligen inte...Vet att jag borde för jag har en tendens att bli lite smådepp av att sitta såhär i min ensamhet, och iaf när det är födelsedag. Så egentligen skulle man ju kunna packa upp väskan från karlskrona, tvätta lite och kanske sen slappa av framför tvn. Man blir ju småsjuk av att sitta här vid dumburken!

Nu ringde Viktor så jag får snacka lite skit med honom =D

Kram på alla och tack för alla gratulationer på fb och på mobil =D


Finpresenten från mitt hjärta =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0