Hjärndöd???

eller bara förvirring?

Måste bara berätta om ren idioti, som råkade drabba mig igår...Satt på trikken på väg till jobbet och kom på att Nanna skulle ju till Bergen på torsdagen! Då kanske hon är på uppehållsrummet nu, så jag drog iväg ett sms till henne och frågade, för jag saknar min kamera jag glömde hos henne...iaf när jag skickat iväg smset så kom jag på min dumhet, Det är ju söndag, inte torsdag, så jag gick in på meddelande och skulle skicka ett förlåt för att jag tog fel på dag....och såg att det var inte bara dag jag hade tagit fel på, jag hade nämligen skickat det här smset till ingen mindre än Pappa....Och han var ju ivartfall inte på uppehållsrummet...fick ett sms tillbaka att han var och plockade svamp =P Bad om ursäkt för min dumhet och sa att han gärna fick plocka en kantarell eller två till mig med =D

Har iaf gratulerat mig för nytt jobb genom att gå och sola, köpa fem nya tröjor, varav faktiskt bara en var enfärgad! (Stor bedrift av mig, som tycker att enkelt är lätt, så att säga...) Och så köpte jag mig en cheesburgermeny på BK som jag smaskade i mig i sängen på hotellet. Rätt äckligt men ganska gott!

Imån blir det en tur med trillevagn över fjället, såååå fiint sååå =P Jaja, imån vid den här tiden ligger jag hemma i min egna säng iaf!

God natt alla ni som orkar med att läsa här! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0