höstdepp eller pms?

För första gången på månader rinner tårarna. Kan inte hjälpa det och känner inte för att stoppa det...Har ingen aning om varför...Försökte byta den satans vakten på lördag men det verkar vara svårare än att återuppliva en död...just not ment to be...det kunde jag ju räkna ut med...vad som helst. När jag slutade jobbet mötte jag Nanna ochtog en snabb kaffe med henne innan hon skulle jobba, sedan var jag och kopierade en nyckel till min kära =) När jag kom hem så skrek soffan mitt namn, men jag stod emot, och började vika ihop tvätten faktiskt (!!!) Sedan fick jag hota mig själv till att dammsuga sedan laga lite mat. Har även plockat ur diskmaskinen och satt igång en maskin tvätt...Vet inte hur jag lyckades men det gick. Ikväll ska jag släpa mig in i sängen senast nio tror jag...Sova är bra när man är nere, för då känner man inget. Får bara hoppas det är bättre imån, men lördagshelvetet är ju fortfarande framför mig....pucko...

Har lust att skriva alla fula ord jag bara kan, men vad spelar det för roll? Jag får väl försöka lära känna min iPhone istället eller gå och duscha och spola ner tårarna i avloppet, sätta på en film, en kopp te kanske? Tänk vad mycket man kan göra, och ändå vet jag att inte ett skit av det kommer orkas med...

Bitterfitta jag vet, men så är det bara....

Saknar min snutt...mycket nu. Inte mycket vi har slitit på varandra denna veckan...pissjobb har vi...faktiskt...lite ibland...nu ska jag gå och snyta mig så inte snoret rinner ner på min fantastiska vita IKEA-soffa som jag numera bor i....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0