mycket vettigt gjort....

Oh jo då, jobbar sent idag. det känns magiskt. Var lääängesen. Har ramme från två men behöver inte möta upp förrän halvfyra. gött gött gött. Så idag har jag fått lite viktiga saker ordnat, Har tex målat tånaglarna =P Har även satt igång en maskin tvätt med lite strumpor ^^ och så har jag storstädat hela köket...Får jag sen ut tummarna ännu en bit så kan det hända att golven blir torkade och att min namnskylt kommer upp på brevlådan...hehe. Det är skönt att kunna ta allt lugnt...Även om det där namnet på brevlådan kanske hade varit fint att få upp?

Blir ett kort inlägg precis nu, för jag sitter vid mitt mest onödiga köp nånsin: Minidatorn...Vi har aldrig blivit bästisar. Ibland nån gång kan det hända att jag tycker den är okej som sällskap, men oftast i brist på annat...

Nähä, nu har väl tårna torkat så då är det väl bara att köra igång igen =)

haaa deee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0