onsdag eller?

Dagarna flyter ihop och månaderna går fortare än veckorna...Tror jag har kommit fram till varför jag börjar tröttna på jobbet. Det är ingen utmaning längre...Det händer ingenting. Även om det är nytt folk varenda dag så är det alltid detsamma. En kaffe tack, jaha en kaffe ja, stor eller liten? Liten ja, 25 kr då tack....Var toaletten är? Jo bakom de röda säterna. Ja precis där....Vilken tid är vi på gol? 11.01, Det står på din biljett...jaha tack tack...aaaaarrrhgh! Så känns det precis nu...

Men annars har jag haft en bra dag faktiskt! Lagade stekt lax, pasta och hollandaisesås till älsklingen kom hem..nu ligger han och snarkar bredvid mig här i soffan. Är så skönt att bara ha honom här. Kunna klappa eller pussa på honom när man vill. Drygt bara att han ska iväg och jobba snart igen...suck.
Bara det inte blir som igår. Gick och la mig klockan tio, somnade ganska fort, vaknade halv elva, somnade om, vaknade elva, somnade om, vaknade vid två....bla bla bla, sen vid halv fem och så strax innan klockan ringde kvart över sex...steg upp som en zombie och skötte vardagssysslorna på ren rutin och traskade till jobbet som i dvala...måtte jag få sova mer inatt...märkligt hur fort man vänjer sig vid att ha någon att krypa ner med...Har vi tur så slutar han lite tidigare inatt och kan komma och krypa ner hos mig en timme eller två iaf =)

Nu ska jag zappa på tv för det har jag knappt gjort sen jag fick den, och så ska jag kelas lite smyg med min lilla snarkgris här =)

woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0