så var det måndag =)

Ja och så var helgen över. Äckligt hur fort tiden går...och så har hösten börjat smyga sig på. Idag skiner visserligen solen, men i fredags när jag gick hem från trikken så höl jag på att börja gråta när två gula löv retfullt trillade ner framför näsan på mig...Men men, så är det bara. Har man lite tur så kan man ta sig en tur till solen nån gång i höst/vinter...

I lördags var vi ute en tur. Älskling hämtade mig när jag kom från jobbet vid halvelva, och förresten så hörde jag Lars Winnerbäck tio sekunder då. Han hade konsert på Operataket. Och så ledsen jag var för att jag inte kunde se den =( men det gick ju bra ändå =) Iaf, hem och byta om och måla på lite mer mascara. Dracka lite drinkar och nån öl här hemma så tog vi Taxi ner till byen. Första stopp blev på grönland. Ville presentera Stein Egil för Aimar och Henrik...Ingen homofobi, men inte helt bekväm heller kan man väl säga... =P Sedan traskade vi vidae och skulle möta Silje. Mötte henne på Karl Johan, sketafull =P Hon hade ramlat fem gånger på grund av sina skor och slagit ut halva framtanden...stackare. Men hon verkade någorlunda nöjd ändå trots att hon läspade =P

Sedan gick jag och snutt till hard rock café och drack några drinkar och pratade skit med lite folk där, och när klockan närmade sig tre så bestämde vi oss för att gå upp till burger king och få i oss lite fyllemat ;P Började gå Karl Johan upp igen, och utanför Grand Hotell så står en buss. Tuff buss tänkte jag, i samma släng som jag får syn på Lars winnerbäck i egen hög person...jag spärrade upp ögonen och frågade Stein Egil om jag skulle gå och prata med honom, nej det kan jag inte göra tänkte jag, men kände att jag bara var tvungen...Så jag tog mod till mig och gick fram och sa hej och berättade att jag tyckte han var fantastisk och att systrarna och mamma med var väldigt glada för han och hans musik...Så frågade jag om jag fick en autograf, men hittade ingen penna och kom ju fram till att jag hade ju kameran med mig och en bild säger mer än tusen ord...Så så blev det!

Stein Egil får den höga äran att vara fotograf och bra blev det:

Vid det här laget hade jag glömt hur ledsen jag var för att jag inte kunde gå på konserten, jag hade ju trots allt både fått höra honom, se honom och krama honom...hehe det var bara såå bra =)

Nu ska jag gå ut i köket för att se hur det går med min måndagsstek! =D Sedan blir det väl att plocka undan lite här. Det är märkligt, så lite som man är hemma och ändå plockas det fram grejjer hela tiden...Och så ska jag torka golvet tänkte jag, eftersom vi tog oss en söndagstur igår till Svinesund för att handla hem lite bra-och-ha-saker. Mest egentligen för att ha nåt att göra, men jag fick tag på en golvmopp iaf, och skurmedel som luktar citron ;) hihi

have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0