Så var man 24 =)

Känns knappt alls. =) Lite grann bara, men det tror jag bestämt beror på att vi faktiskt var ute en tur igår med. Älskar mina vänner =) Riktigt trevligt hade vi, precis som alltid! När klockan började dra sig mot avslut för min del så drog grabbarna på London och jag och Anita gick till ivars krog för att dansa loss medan vi väntade på att Lasse kunde hämta oss =)

Har vaknat en gång i halvtimmen sen kl sju i morse, förmodligen bara för att jag varit rädd att försova mig. Men det gick ju fint det här =) Kvart över två går tåget till tr.heim och så ska jag hem imån igen.

Nu måste jag avsluta här och gå och äta innan magen äter upp mig innifrån! Ha en strålande dag alla fantastiska människor =D

kram på er

Bjuder på denna bilden =) En irish, pyntad med tomtebloss till min ära =D
Helt fantastisk, och så sjöng dom norska födelsedagssången, vad den nu heter =P
Tack tack tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0