utsliten redan på förmiddagen...

Vaknade helt av mig själv halvnio i morse =) Helt perfekt. Studsade upp och satte igång en maskin tvätt och packade ur väskan från karlskrona...hhrrmm som har stått en stund =P Men vet ni, det är ingen som kan gnälla för den har inte stört någon! =D höhöh hängde tvätten och satte igång en till. Plockat lite allmänt och fixat och donat, och i tillägg till det så har jag hunnit med att jaga ut en geting och slå ihjäl en annan. Det skulle varit filmat tror jag. Efter att ha överlevt båda dom prövningarna kan jag skratta åt det. Fy fan vad det måste se dumt ut när jag står här bakom dörrarna och nästan gråter av panik samtidigt som jag försöka hålla koll på odjuren...Måste köpa en flugsmäcka eller fem. Sånna som är elektriska, funkar dom på getingar också? Isåfall vill jag ha en sån med en diameter på två meter....Vet inte varför, men här är vansinnigt mycket getingar. SÅ nu sitter jag här i min störtvarma vindslägenhet och svettas för att jag inte vågar öppna fönsterna...

Jobb vid halvfyra, och så skulle snutt hämta mig efter det =) Hinner väl med lite mys innan det är dags för ännu en tur till tr.heim imån. Fyyysch, buss till Hamar, och med en kollega som inte är min favorit. Jag är förmodligen inte hennes heller....Men men, det får gå =)

Trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0