boom boom pow!

När jag tänker efter....vilket jag gör ganska ofta egentligen så har jag många timmar på mig på kvällen att göra saker. Plugga, städa, sortera papperoch allt sånt där, men jag orkar inte!

 

Skulle just nu vilja svepa in mig i en filt, låsa dörren, stänga av telefonen och bara isolera mig fram till våren...Misstänker väl att det är hormoner med i bilden,men igen? Hur mycket hormoner kan man ha som styr ens liv!?

 

Fick besked igår om att det skulle vara julklappar med i bilden, och ångesten knöt sig som taggtråd i bröstet och tårarna trillade ner i strid ström ner över kinderna och landade i knät, och jag vet inte ens varför...Men uppenbarligen är det nån del av mig som inte vill fira jul, inte ens lite. Jag hade föreställt mig att samla familjen och bara umgås och kanske på sin höjd äta lite julmat.

 

Slutade lite tidigare från skolan idag så jag gick en sväng på Oslo city och kikade i butiker och försökte komma på nån julklapp till nån, men hade ingen fantasi och ingen motivation. Gick bara omkring i min egna värld och irriterade mig på alla människor och ville bara hem... Jag längtar till den 2 januari, eller den 15 eller vilket jävla datum som helst efter jul...vilket också är lite skrämmande eftersom vi ska ut i självständig praktik som assistenter...vi får bara satsa på att det går bra...

Tar mig en öl och sitter här och tycker synd om mig själv och funderar på meningen med allt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0