helt ok helg!

Sitter bänkad i soffan och gör inte mycket alls. Har haft en bra helg faktiskt! Fredagen var det bara hemmamys hos Anita, ett glas vin och supergod mat! Blev sängen tidigt, för vi var lika trötta båda två.

Så på lördagsmorgongen så gick jag över dit och åt frukost med dom, sen körde vi Thia till Oppsal Arena där hon skulle värma upp, och vi körde tillbaka hem, drack en kopp kaffe och målade på oss lite mascara och så körde vi tillkbaka och tittade på Thias julavslutning med cheerleaderna. Var väldigt duktiga, men tyvärr hade dom inga mattor på golvet så dom kunde inte utföra allt så som dom egentligen kan pga av säkerhetsskäl.

Efter det så var det rätt hem, in i duschen och så måla på ännu mer mascara för att slänga sig på trikk och t-banen hem till Silje! Riktigt trevlig fest med maaaassor av spritgelé, Vi var alla överens om att den var svår att dricka men lätt att svälja =P Stark var den med =P

Så skulle vi ut på byen och där nånstans tappade jag bort folket...två gånger, och så var vi inne på ett ställe som jag inte minns vad det hette, men jag minns att jag inte hittade ut, så jag fick fråga en kille hur fan man tog sig ut därifrån...Han tittade inte så lite konstigt på mig, så log han och pekade =P hehe yeahyeah, shit au =P Så gick jag till Tordenskiold och mötta Anita, dansade lite och sen åkte vi hem. Lagade lite mat och somnade som en gris!

Och det ska jag göra nu med. Borsta tänderna och krypa ner i sängen! Gud så gott!


Från lördagen =)

Bjuder på en bild så här från helgen. Tänk att man kan va så glad! Måtte den känslan komma lite oftare nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0