humöret är bättre!

hmm det där med humör är ju jävligt märkligt. Just nu sitter jag i soffan och har det väldigt bra! Provet gick bra och jag är nu utrustad med klocka diplom och en ny titel! =D hihi härligt. Dock så är jag fortfarande nervös. Nog för att jag kan svara på frågor på pappret om vad man gör i en nödsituation, men hur reagerar man i verkligheten? FÅr bara ta ett djupt andetag och säga till mig själv att det här fixar jag! =D

Igår var nog bästa fredagen på länge! Har varit en lång vecka med tidiga mornar och mycket nervositet och tankar! Men nu har vi klarat av matriellkurs på type 72, och så kommer type 70 och 69 måndag-onsdag nästa vecka! Sen är det ledigt över jul =)

Plus att jag igår mötte en...jag vet att jag inte är helt klok, men vi dansade på is, åt pizza och kollade film!
Mycket trevligt tycker jag och alla överlevde! =P

Börjar kännas lite bättre det här med jul nu tror jag. Har iaf börjat se mer och mer fram emot att träffa familjen och allrahelst systrarna! mmmm gott ska det bli! =)

Nu ska jag snart över till anita och dricka en kaffe med henne och prata skit, och så får vi se om det blir en lite fest ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0