inget vettigt i eftermiddag iaf...

men! Har påbörjat inlägget 5 gånger på olika vis och fel blir det! skit samma! En bra men lång dag i skolan, mycket praktiska övningar. Dock svårt att föreställa sig realiteten i det på det här viset, men visst säkert nyttigt att känna på! Men det är inte mycket den kursen har ändrats på tre år =P Tredje gången gilt säger vi! Måtte man bara för allt i världen under sitt arbetsliv slippa använda dom kunskaperna man besitter innom det ämnet.

Var hemma halvsju och lagade faktiskt raggmunkar! Det var väldigt gott =D tror det var första gången jag lagade raggmunkar själv? Shit vad illa isåfall.....Men jag lyckades, utan recept =P

Vad ska man göra? Så många borden...så många papper, så mycket arbete med allt! Känns som att minsta rörelse är en tripp till månen. Mycket mental förberedning, och så får man bara hoppas det blir som man tänkt. Var är min energi? Min lust att finnas? Min lust att vara jag?

Örk, kvällar är inte min grej! Visserligen inte eftermiddagar eller mornar heller...Whatever, vi kämpar på tills vi ser ljuset. Snart är det vår ju, visst? Det firar vi nog med en kopp te tror jag, och så plocka fram papper och pärmar till skolan imån...

Ha en fin kväll ni där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0