lördgag....

Japp, så var det helg! Var ute en säng med Nanna och Jostein igår, och full blev man. Satt och drack öl på Elm Street, och sedan fick dom för sig att dom skulle åka tåget till Moss, hem till Nanna, och jag var på väg att hänga på, men kände att det blev mycket styr, så jag toh trikken hem. När vi var på ändhållplatsen så kom en man och buffade på mig och sa att vi var på Ljabu nu...Oj hoppsan, jaha tack tack, sa jag och såg förmodligen inte redigt klok ut. Men snällt av honom iaf =) Var väl hemma runt halv elva, och så kom anita över och vi satt och pratade en massa. Tror väl klockan blev halv två när vi kastade in handduken =)


Idag ser det ut som att det blir besök av iaf en tjej från klassen, det ska bli kul! Får se om det blir fler, kan gott hända det =) Har varit lite halvdassig idag, men har fått städat och plockat litegrann iaf. Nu ska jag bara plocka ur diskmaskinen och städa toaletten så känner jag mig klar för en dusch och ett glas vin! =D

Dunka go musik och ladda upp ett toppenhumör ska jag göra nu! Och så har jag en hemlis också, men den kan jag inte skriva här, för jag har inte bestämt hur jag ska göra med den än =D hihih men det är en gladnyhet iaf =D

Ha en strålande lördagkväll alla kära vänner där ute i vida världen och i sverige =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0