lycka?

tjaaa, det är ju fredag imån. Får suga i sig allt som är positivt här i livet =) Har haft en ganska slö dag. Har varit i Oslo och lyssnat på info om personalbiljetterna och sedan har vi varit i underjorden och sprungit i gångarna på nationaltheatret station för att lära oss hur man evakuerar där. Ganska spännande faktiskt, skall också tilläggas att vi är sinnessjukt sexiga i våra "vernevestar"


Ja ni ser ju själva:

poornoo!

 

Julgranen på bilden är lite mysig och vernevestarna kan va stora... ;)

 

En lugn eftermiddag och kväll hemma. Och så var jag över hos Anita några timmar. Man märker fort när vi inte har pratat på några dagar, har maaasssooor att prata om =) Har dock inte blivit mycket gjort här hemma denna veckan...Ibland är jag lite ovän med mig själv, men då tröstar jag mig med att det bara är jag som blir lidande av att tvätten hänger på tork i två veckor eller tills jag behöver använda det som hänger där....Like I give a shit liksom. Finns bekymmer större än det där, visst?

 

Och det här med den globala uppvärmningen? Så där på tal om mest ingenting, -20 grader har vi här ca...Jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går att jag aldrig ska börja sopsortera...Jag hejjar på den globala uppvärmningen! ;P

 

Som sagt, fredag imån så jag ska gå och lägga mig och somna lite fort nu så vi får dagen överstökad så jag kan komma hem och göra mig fin och gå ut en sväng, det är nämligen som så här att jag ska ut imån...Ska bara finna en vän som hänger med =D hihi

 

Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0