oi oi oi

Imån gäller det. Avslutande pröve etappe 3...Inte så väldigt nervös,men jag gissar att jag blir det imån.

Skillnad på att gå i skolan när man är "vuxen" och när man är yngre är att man valt detta själv, och kraven på en själv är ganska höga....okej, lite nervös är jag nog...Men vi satsar väl på att det går bra denna gången också.

Pratade med en tjej i klassen, som jag gick service-uppläringen ihop med för nästan tre årsen, och vi kom fram till att det var inte avslutande pröve i etappe 1 vi fick, för ni minns kanske att jag skrivit det i ett tidigare inlägg? Eller som jag minns det så har jag skrivit om det iaf, men iaf, det var etappe 3-provet vi fick! Så om jag inte har helt fel, så är det detta provet jag har klarat förut...men men, skitsamma, jag blir nervös ändå...

 

Nu ska jag snart packa ner mig i sängen och bli medvetslös ända till imån...

 

Och jag vill fortfarande inte fira jul, bara så ni vet. Får gåshud och äckelkänslor av bara tanken...Första julen på tre år, och sista på förhoppningsvis många fler...

Bortsett från det så har jag varit pårätt gott humör idag...en och annan i klassen som undrar om jag har en släng av ad/hd, och det har jag kankse lite ibland, eller så reagerar bara kroppen starkt på kofein =P
Whatever, nu satsar vi på att en bra dag följs av en god natts sömn, som följs av ännu en bra dag!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0