på botten...

HAft en bra dag i skolan tycker jag nog, bortsett från magsåret som gjorde sig påminnt, men hade medicin i väskan så jag överlevde det med. Fick sluta tidigare idag och fick lifta med flygtoget hem, det gjorde oss på gott humör....för stunden iaf.


Kom hem och såg att BMWn var borta och alla hans kläder, började gråta av vansinne för att han varit inne här utan att säga nåt. Man klampar inte bara in så för att man råkat behålla nycklen, inte för att jag har nåt att dölja, men av ren respekt och princip! Helvete....


Ska äta middag med Anita ikväll och imån ska jag följa med och titta på Thias cheerleader-uppvisning och på kvällen är det födelsedagskalas hos Silje. En väldigt väldigt bra helg ser det ut att bli, och ändå vill jag helst bara sitta här och storböla i mörkret med hög musik och ett flak öl eller två......


Hoppas ni mår bättre och att helgen blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0