sakta men säkert...

...uppdateras bloggen =P

Har varit i göteborg över julen och firat med hela bästa familjen! Fick massa fint som jag blev så glad för! Skratt och sammabrott om vartannat. Julen är helt enkelt inte mig favorittid på året, men vi lyckades få till det väldigt bra. Väldigt stilla och massa god mat! Juldagen gick vi på maxi och funderade på vad vi skulle äta och fick tag på en djupfryst kalkon, men med kunskap och vilja så lyckades vi få den både tinad och klar och väldigt god!

Kom tillbaka till Oslo i söndags eftermiddag och dansade på små moln av lycka. Satte igång musik och gick omkring och log =D Sedan blev det måndag och dags för jobb....ruuuskigt nervös var jag, men det gick galant! Klarade mig väldigt bra och hade turen att det var enkelt sett alla turer jag hade! Undrar om man har samma tur idag? Det återstår att se! Är fortfarande lite nervös, men det lär man väl va första året tänker jag =P

Kom hem kvart i tio igår, la på lite ny mascara och så iväg.... =) Myste till en film och somnade som små grisar, och så upp idag vid åtta och ta trikken hem! Så nu sitter man här och förbereder sig för att gå till jobbet om en stund! Har fått i mig lite frukost iaf, nybakt baguett med salami och brieost, helt hemmalagat =D Och så en kanna kaffe på det. Nu ska jag snart över till Anita och ta en kaffe innan jag måste hem och hänga tvätt ovh måla på mascara igen!

Hade väl egentligen kunnat skriva massa mer, men jag tror det räcker så för idag! =D

på återseende! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0