Sunday...

Ja så var denna helgen gången...hehe det där gick väl i stöpet kan man säga...jag tror jag börjar bli ruskigt bitter, och det gillar jag inte helt...Ska ta en paus från det hela tänkte jag. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunnat åka iväg en vecka eller två. Hade kunnat åka ensam för den sakens skull. Ligga vid en pool och 25 grader varmt och solsken. Får gåshud bara av tanken. Är så trött på vintern så jag kan spy, och det är över halva kvar...Ingen rast, ingen ro. Men det är iaf lite julledigt, men fan vet om det är bättre. Börjar bli nervös för den där självständiga praktiken. Får gåshud av det med. Uff, måste kanske läsa lite? kan inte tänka på det nu. Då kommer jag aldrig somna inatt. Blir en tidig kväll på mig ikväll. Ska ta meddatorn in till sängen och slå på en film och ligga där och kukkelura en stund!

Och så måste jag bara berätta att jag kollat på sport idag! Em-finalen i damhandboll mellan Norge och Sverige! Sverige ledde stora delar av 1a perioden, men sackade efter i 2a, och det slutade med att norge vann med 25-20, men lika glad för det är jag! Var en rätt så bra match iaf. Dock kände man sig lite ensam när man satt mellan Anita och Lasse och var ensam om att tjoa högt när Sverige gjorde mål =P hehe

Nu är jag iaf mätt efter att ha ätit thaimat, så nu trillar vi in i sängen och tittar på "Bröderna Karlsson"

God natt!

Kommentarer
Postat av: mia

bröderna karlsson var jättebra tyckte vi men lite tråkigt slut man hade velat se hur det gick för chefen och hans fru...;)

2010-12-20 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0