Det kanske löser sig?

Fick bokat en tid till doktorn imån så han får titta på mitt onda bröst. Stackars mig, 23 år gammal och blir skickad på mammografi...klingar illa det, men vad gör man inte för att hålla sig frisk =)

Har även spelat in ett röstmeddelande till Jenny som ska öppna restauran i gammla lotus-lokalen. Kanske man får jobba som servitris igen? Det hade varit riktigt roligt faktiskt. Sålänge det är vitt jobb och papper på det. Man har ju varit med om en del skit-arbetsgivare i den branschen.

Så denna dagen som började med kaffe och tårar i floder kanske helt enkelt blir en bra dag? Vi hoppas på det. Känner mig mycket bättre nu iaf. Far är i arboga och jag får stöka nästan hur jag vill! hihi

Sitter och funderar på om man skulle ut och gå en sväng. Solen lyser för första gången på flera månader och bara det kan man bli glad för! Hoppas våren står runt knuten och överraskar med mer sol och värme snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0