hur mycket vikt ska man lägga på en puss?

Alla hjärtans dag idag...Var ute igår, och hade väldigt roligt. Väldigt full var jag med. Och idag är hela jag fylld av en känsla att något bara är fel. Pratade lite snabbt med O innan...blir så frustrerad. Känns som han drar sig tillbaka. Undrar om han inte vill mer...måste prata med honom, så jag får veta. Men vill inte tjt eller vara dryg. Får ge det en dag eller två till. Sen åker jag ju till Oslo...och är borta typ en vecka. Vad händer sen då? Stannar jag där..eller ska jag tillbaka hit. Idag känns ingenting bra. Vill ingenting. Ligga här ensam och bara gråta. samtidigt som det känns som att jag blir galen av att va ensam med. Varför är det så svårt att trivas méd att va själv?
Jag vill inte mer....

Ska på afrikansk dans sen med ulrika. Det ska bli kul, men ack så jobbigt, men det kanske kan skingra tankarna lite och få igång endorfinerna och det goda humöret? Jag vill va glad!

för första gången sen vi började prata på msn sa han inte puss...vad betyder det?




 
Slänger in en bild på världens bästa Malin och en småfull Frida =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0