jobbigt, riktigt jobbigt

Är i oslo, kom igår ikväll efter 12 timmar på resande fot i sällskap med Jonas. Råkade hälla en halv kopp kaffe över den stackarn. ja jisses!

Nu sitter vi  i soffan hos Anita. har ont i min tutte och är orolig för den...får gå tillbaka till doktorn när jag kommer hem igen....uff uff

Är så trött. skulle kunna sova middag nu ett antal timmar! tänker mycket på O.. vill dit och kramas...nu och jämt!
Lite delade känslor att var här. vet inte om jag egentligen är sugen på att flytta tillbaka. saknar pengarna, men trivs oerhört bra hemma i karlskrona..känner det starkt när jag är här. men är det för att jag är allmänt hängig eller? Jag vet inte. Ingenting vet jag.

Lite irriterad för att jag sprätte mat över hel mig när vi satt och åt, så nu ser jag ut som en riktig gris! men men, imån tror jag det blir en bra dag! =)

tänk tänk sakna, sakna....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0