onsdag...igen

Har väl varit en okej dag. Började med en promenad i snöstormen och gick och skällde på mig själv för att jag inte var ute igår istället, när det var uppehåll...Tvingade mig ut ch runt hela promenaden trots att snöflingor stora som cornflakes blåste och fastnade i hela ansiktet och innanför luvan...ja ja det var skönt när jag var hemma igen...fast fortfarande lite upprörd...uppgiven? förbannad mest tror jag. Satte dit lösnaglar sen, blev helt okej faktiskt, trots att hjärnan var utspridd på alle tankeställen som finns och jag doppade i gelépenslen i burken med activator så den blev som en cementklump..ja ja resultatet blev iaf hästlängder bättre än dom trasor som tillhör mitt verkliga jag....

Sedan var det eftermiddagskaffe och skitsnack med Jonas. Lita yatzy blev det såklart med =) Sedan blev det kebabrulle och prat med mor och far sedan öl på playbar och få prata lite med Malin. *skönt skönt*
Nu ligger jag nerbäddad i sängen, fryser om fötterna och ska sova, för att sedan vakna pigg och utvilad imån när jag ska gå och simma och sola med Frida =) Sedan blir det väl hem och söka jobb....blääääsch

Och vad är det förresten med killar? Finns en man vill ha och han är, jag vet inte vad? svår? eller är det jag? äääh vet inte, bara önskar att alla andra kunde låta mig va och att han kunde va lite mer begriplig...begrepplig? hehe *fniss*

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0