Snöstorm!

Och ändå rusar lyckan i kroppen fram och tillbaka! Han är liksom för bra för att vara sann. Vågar liksom inte tro och hoppas att det är verklighet. Men dundermysigt kan jag skriva under på att det är! Tar en dag i taget och lever på det! =D Endast framtiden vet vad som väntar, men varför längta framåt när man har det bra nu? =)

Söker jobb som en toka dag ut och dag in, så nu bör det snart ge resultat =) Lite sysselsättning och stimulans till hjärnan hade inte varit fel. Inte för att jag har det tråkigt ofta, men för att verkligen kunna njuta av ledigheten så krävs det att man inte har för mycket av den...

Festar en hel del, japp japp. Har ju träffat världens bästa Malin. Vilken tjej! Att man kan hitta nån man gillar så bara på en gång. Det hade man inte kunnat tro för några årsen...hehe

Nu ska jag ta och sova en stund. Lite segt att sova ensam inatt när det var så toppen igår! men jag har ju lite att drömma om iallafall, och imån kommer ju lillsyster ner på besök! HÄÄÄÄRLIGT! <3

Me love my  life right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0