we were gonna live in a treehouse and make babies =)

Har haft en toppenhelg! Lillasyster kom på besök i onsdags, då blev det fest för hela slanten och kul var det! Torsdagen var vi fortfarande bedövade av alkohol och dess gifter, fredagen tillbringade vi rätt stilla hemma med sällskap av bästa jonas och bästa smulan med sällskapsspel. mycket trevligt var det. Lördagen packade vi bilen med alkohol och chips och var ute hos malin och kenneth i torhamn där dom var hus och hundvakt åt malins mamma. Åt tacos, drack öl åt chips och spelade mer spel. Suveränt! Söndagen skulle jag ta och plocka runt i väskorna och besöka min vackraste Ola, men biljävlen stod ju puckat parkerat, så den fick vackert stå kvar på sin isfläck och Ola fick hämta mig, men kvällen blev otroligt mysig =) Och idag har vi gjort mest ingenting mer än myst, men vem behöver sysselsätta sig med annat än kel och mys?! inte jag iaf! <3
Kommande vecka kommer bestå av jobbsök, mer jobbsök och åter jobbsök!

Och så kan jag tillägga att Helge Skoog som talar i bakgrunden på "halv åtta hos mig" är ljuvligt underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0