bara en sak till...eller två

Som jag glömde säga! Vi var och såg shrek 4 i 3D på bio igår, jag, Stein Egil och hans dotter. Den var bara precis så älskvärd som dom andra tre! helt suverän. Och att se film i 3D är lite coolt, även om man såg ut som ett fån med de där shrekbrillorna på, som tillochmed var utrustade med shreköron! hahah såg ju muppigt ut, men mysigt hade vi =D

Och så tänkte jag kanske jag skulle lägga ut en bild eller två ifrån vår lilla utflykt på campingen =)
Titta och njut:


utsikten från lilla verandan =D

mmm grillat =D

Kvällsmys på HÖÖÖG nivå <3

Ja det var lite av vår mystur =)

Nu kan jag ju då passa på att uppdatera med att lasses bil inte startade så dom stackarna fick ta taxi...muppbil, jag startade den när jag kom från jobbet för att testa....risken är väl stor för att batteriet är dött nu när den stått så länge...vel vel, så går det ibland. Nu är dom iaf snart hemma så jag ska springa över där med deras nyckel och kramas lite =)

god kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0