happiest girl on earth?

Fy vad jag är bra! Nu är det egentligen hög tid att sova, men jag bara måste uppdatera lite här! Nog för att det var fint och städat när jag kom hem från tr.heim...men sen var vi på IKEA....handlade mycket!! hihi vansinnigt kul! Köpte en soffa och bord och lampor och köksgrejer och massa "bra-och-ha-saker" =D Lycklig man blir när man får sprätta iväg pengar! ännu bättre när man har sprätt iväg duktigt och ändå har så man klarar sig och lite till...Vansinnigt bra!

Men stackars liten som inte var riktigt lika road som jag av att strosa på Ikea, det är det där med manligt och kvinnligt...han tyckte det tog lång tid och jag tyckte jag sprang ifrån allt för mycket och stressade!

Kom hem igår halvelva och började asa och bära som faan. Upp och in i vardagsrummet och skruva soffa =D

Fin =D

Jag skruvade faktiskt lite jag också...lite, men så kan jag förmedla det att klä på en soffa är inte helt enkelt det heller! Ni ser hur jag slängt kudden halvklädd på golvet för att leka fotograf istället =P Nåt kul måste man ju få ha. Även om jag kan erkänna att jag hade kul hela tiden =)
Men ni ser också hela regnskogen i form av kartong....och mer än så var det och är det, men jag har spenderat hela eftermiddagen idag åt att såga pappen i bitar och samlat plasten i en kartong, i tillägg till att jag har städat köket och packat upp fem kassar med IKEA-grejs....jag har varit nog så effektiv, pluss att jag har tvättat alla nya lakan och påslakan och allt vad det var...och så skulle jag skruva ihop en lampa...det var där IKEA-niten kom...det fattades åtta skruvmojänger för att kila ihop skarven på skärmen...så då var jag glad att jag köpt ett syskrin, för jag var nämligen inte sämre än att jag sydde och nålade ihop skiten istället....projekt...men hellre det än att ringa och bråka med mupparna som jobbar där... Det blir nog bra ändå! Hann dock aldrig färdigt eftersom Niklas och hans flickvän kom på besök med verktyg och så hjälptes vi åt att knåpa ihop soffbordet =D Så vansinnigt fint blev det!

Har dock ingen bild med soffbordet klart, men jag har en utan...när jag hade knåpat färdigt med mina väggdekorer =D



Jag är iaf nöjd =D Det börjar likna ett riktigt hem nu....mitt hem...

Efter jobbet fick jag ägna en minut och en peng åt att köpa en blomma åt Birgit och Pål, som Anita och Lasse hyr huset av, för deras voffsing fick avlivas igår. Det var väldigt jobbigt...Att se nån så go som dom vara så väldigt ledsna...fysch...men som dom säger, tiden läker faktiskt alla sår...även om det blir ärr av några...En liten tanke för Vinnie som är hos Dizzy nu =)

På tal om att det är bara mitt hem...så är det första gången jag ska sova själv här...lustigt hur fort man vänjer sig vid att sova med nån =) Det är gosigt =)

Men nu måste jag blunda och försöka iaf. Vi ses ju imån, och då ska vi på bio =D Efter en tur på jobb såklart..

Nattinatt alla jag gillar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0