i want you, i need you, oh baby oh baby

Rubriken denna gången blev en av favoritreplikerna från filme 10 orsaker att hata dig. Jag är övertygad om att jag sett den filmen 20 gånger, och den är lika bra varena gång! Gud vilket onödigt vetande....Men av nån anledning var det det som dök upp just här och nu =)

Kom hem från jobbet strax innan tio. Satt och pratade lite med Anita. Gör så ont att veta att hon har det jävligt just nu. Och jag funderar på varför, nu när jag är så själaglad och allt i mitt liv flyter med strömmen, så måste det hända någon i min närhet nånting så att jag inte kan njuta fullt ut av lycka. Men livet har sin gång och det får man bara ta, även om vissa får alltför kort tid på jordens yta....Tack för att du finns Anita. Vad skulle jag gjort utan dig? <3

En stund senare så var jag över hos mina blivande hyresvärdar. Eller, var bara Ellen hemma. Vet ni vad jag fick av henne???

Se på detta!!!!!

Vara mitt!!!

hoho hihi haha hehe!

Imån jobbar vi till halvtre sen packar vi!!!
Fredag blir det en jävlens lång biltur, men oooh så gott när den är färdig =D
Hhaha ska bli så vidunderligt kul att se familjen lyssan på en moldensare!

Nu är det natten så man stiger upp med ett stoooort leeende på läpparna imån! vilket jag helt säkert kommer göra ändå =D

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0