jag har nog allt jag kan önska tror jag <3

Lyckan håller i sig...det går min väg liksom =D I Söndags kväll var vi på Bio och såg Knight & Day. En actionfilm med Cameron Diaz och Tom Cruise. Den var hysteriskt bra. Ett par gånger skratade jag så jag tjöt och tårarna rann. Bra story och bra skådisar. Herregud vilken toppenfilm! Den rekommenderar jag av hela mitt hjärta! Se den!

Så i måndags åkte vi till Bergen. Jag jobbade såklart, och så Stein Egil som följde med och höll sällskap. Sög lite att stå i uniform när han drack öl i caféen =P Men jag överlevde, och hade väldigt mysigt =) Så kom vi till bergen och bara bytte om så gick vi ut igen, eftersom det var sol, och det kan ändras fort i Bergen vill jag lova. Gick och tog en öl och så åkte vi flöibanen. En ganska häftig uppfinnin. Två tågvagnar som drar varandra på vajer upp för ett av de sju fjäll som omringar Bergen =)



Så här kan det se ut, och när man kommer till toppen så kan det se ut såhär:



och såhär:



tvärmysigt!

Men den lilla nissen har kört hem till Molde ett par dagar. För det första är det jazzfestivalen där jusrt nu och så skulle han träffa lilla dottern på åtta år. Hon ska med ner på söndag så på måndag ser det ut som att vi drar till tusenfryd. Nöjesparken som ligger här utanför Oslo. Det blir mys tror jag =D

Och imån så får jag se till att röjja upp det sista här hemma så jag kan bjuda in Mor och Far med gott samvet när dom dyker upp på fredag! =)

Det här blir så bra!
Nu ska fröken sova snart så hon är pigg och glad imån. Då blir det en kaffe med Nanna innan det blir hem till plikterna =)

Nattinatti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0