jobbhelg och jag är glad ändå =D

Myskväll igår =) Skulle egentligen varit på bio tänkte vi, men han blev sen från jobbet så vi struntade i det. Jag var tvärslut så jag frågade om han ville komma hem hit istället. Det ville han. Satt och pratade lite skit med Anita och Lasse och drack lite vin och bara mös...myste? Gick och la oss vid ett, halvtvå nån gång.

Nu har vi bara två av de stora katterna kvar! Halva styrkan, dubblet lugn. Det är så vansinnigt skönt så det går knappt att beskriva. Och så mycket gosigare dom har blivit. Kan hoppa upp i knät och titta på en precis som: Jag är ju här, klappa mig då!

Men snart börjar väl dom små tjoa omkring, men änsålänge smyger dom mest. Vi tackar och bockar för det så länge det är möjligt =)

Lutar åt att det kanske blir karlskrona nästa helg, har ju långfri och kan va skönt för mamma o pappa om jag kommer ner och hjälper till med mina saker som ska flyttas =D Emma och Elin med respektiva ska ner, så det hade ju varit lite mys att samla hela familjen. Det är inte onödigt ofta man lyckas med det nuförtiden...Fick erbjudande om att bli körd med släp och allt...Han är go =) Sa att han gärna får följa med till karlskrona,men tycker ju lite synd om honom om han ska behöva köra med släp 65 mil för min skull liksom. Fast det är klart, han kör lastbil dygnet runt så det skulle väl va en piss i nilen för honom =)

Får se hur det blir. I eftermiddag blir det jobb. Halvfyra till halvelva och efter det blir det film och irish och soffmys! =D

Sprudlande glad varenda dag och det blir bara bättre och bättre! =D


Dom allra bästaste föräldrar!
Dom bästa föräldrar man kan ha =D

Med löshår...känner jag mig själv rätt så sitter det snart i igen, men ska hålla mig till hösten tänkte jag. Egentligen trivs jag bra med håret som det är nu...Äh vi får bara se vad som känns bra när man känner det liksom =)


Ha en strålande dag, nu ska jag dricka åtta koppar kaffe till innan jobbet =D
Inte för att jag är trött, utan för att jag vill =D


Kommentarer
Postat av: Mia

Försöka träffa kanske om du kommer hem då?

2010-07-07 @ 12:57:21
Postat av: Jag

Ska se om jag hinner hjärtat! Kommer förmodligen ner sent på fredagen och så måste jag ju packa och styra. helgerna är för korta! Men jag hör av mig om det blir tid! =) Och så kommer jag nog inte ensam... =P puss!

2010-07-07 @ 13:11:47
Postat av: mia

Nej varför tror du jag vill träffas,jag vill inte träffa dig jsg vill träffa din vän!!!!! :P:P:P

pusspuss

2010-07-08 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0