livet som sådant =)

Först en stor kram till Anita! <3 tänker på dig gumman. Inte lätt att förlora nån man älskar så <3


Själv ligger jag på hotellsängen i tr.heim och har det egentligen väldigt bra. Skulle ha haft eftermiddagståget mot bergen imån egentligen och så inne i Oslo igen halvelva, men ´med fantastiska kollegor så kan jag istället jobba tidigt och va hemma redan vid tre! det är ju helt super innan långfri! Så hinner jag packa ihop lite av mina saker hos Anita och har jag redig tur så kanske jag tillochmed får nycklen till lägenheten!
ooooh det ska bli så kul! =D

I förrgår var vi på Ikea jag och min nya vän. Han blev förvånad när han gick på Ikea med en tjej som inte köpte en endaste pryl! Inte en ting. Gick bara och kollade och plockade ihop massa saker i huvudet som jag ska ha =D
Borde egentligen skriva upp det för kommer väl ändå missa det mesta sen när jag är där för att faktiskt handla =P

Men vi har ju hyffsat nära till Ikea så ska väl inte va så svårt att ta sig dit flera gånger på en vecka om det skulle behövas =D

Nu är det ombyte till uniform som gäller för att jobba mig ner mot Oslo igen =)
Pigg och utvilad och ätit frukost på "godt bröd" gottigotti =)

God tur till mig =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0