Lycka =)

Ja så kom så torsdagen och det var dags att jobba efter sex dagar ledigt. Har haft helt underbara dagar =) Blev lite glad igår när jag fick sms från vakta och dom undrar om jag kan åka till tr.heim idag! Klart jag kan. Dels slipper jag 63x64 idag och ännu bättre 10-18 ramme imån! helt topp!

Här blåser så det låter som fönstrena ska lossna...får gå ett varv och stänga igen där tror jag.

Ska snart hoppa i lite kläder och möta Erlend så vi får fixat med depositionen. Bättre så, för då vet jag hur mycket jag har att leka mëd på Ikea sen =D hohoho =D

och så till trheim vid två med lilla Turid. Blir fint det här! och gleder mig ännu mer till imån när man kommer hem igen =D hihi

Det var väl den stora hela uppdateringen för idag tror jag. Har iaf fått vikt ihop min rena tvätt och dammsugit. Nice känsla. Gott att komma hem till ett städat och iordningplockat hem! =D

have a nice day =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0