Rent och fint =D

Ohoj, idag har jag varit precis så duktig som jag borde varit för längesen! Äntligen har min walk-in-closet blivit flyttad till ett mer lämpligt ställe och därmed förvandlad till: Do-not-walk-in-closet-just-pick-it-out =P Städat toaletten, köket och dammsugit precis överallt, plus att jag fått undan de sista kartongerna med skit i som jag inte viste vad jag skulle göra av. Jag älskar mina gömställen i väggarna mer och mer =D Imån kommer mamma och pappa på besök och det ska bli riktigt kul! Både att träffa dom och att få visa vad jag har åstadkommit helt själv....eeehm nu ljög jag...har fått oerhört massa hjälp från Stein Egil ;)

Robin från tjenestekontoret ringde idag morse. Frågade om jag ville jobba extra på lördag. Det ville jag absolut inte, men jag sa till honom att jag kan göra det, men då tar jag med mamma o pappa på jobbet för jag har ingen som kan passa dom då =P hehe han bara skrattade och sa att jodå, det kan du göra vettu =P Så mor och far och jag ska en tur till Otta på lördag. Jajamen! Dom blev visst väldigt glada för det. Mamma kvittrade att hon hade ju varit på både Emmas och Elins jobb, så det var klart hon ville se mitt med =) hehe söta. Det blir kul! Hoppas det är lite stilla så vi kan sitta och prata skit bara =P

Tog en kaffe med lilla Nanna idag när jag hade slutat. En snabbkaffe innan det var hennes tur att åka till Ål...Alltid kul att träffa henne. Hon är bara sprudlande glad och skrattar hela tiden. Gillar den donnan. Man blir alltid på gott humör av henne! Även om jag var det redan när jag mötte henne idag!

Nu tror jag banne mig jag ska sätta mig i solen på balkongen en liten stund och bara njuta! Sedan en dusch och sedan stupa ner i sängen så man orkar med morgondagen med =D

Och så kan jag tillägga att jag längtar till måndag....för då kommer min gos hem =D myspys!

Ha en strålande torsdagskväll kära vänner! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0