så var man brunett igen =D

jag älskar mitt liv. Var bara tvungen att starta med det =D

Nu sitter jag i min fantastiska lägenhet och har färgat håret, filat naglarna och målat till dom. Nu väntar jag på samtal från Anita, så jag kan köra mot stationen och hämta dom från flygtoget. Härligt härligt, och när jag har gjort det ska jag dricka mig lullig på rosévin =D hoho

Imorgon kommer Silje en stund på förmiddagen och ska lämna kattburen, och efter det besöket ska jag ta mig till Stokke för att hälsa på Stein Egil...förresten så fick jag nyss ett sms av honom där det stod: Vad gör min fru? hihi blev lite full i skratt, för det var det lilla Anton kallade mig när jag slog i backen på playbar för några helgersen =P Oj jag tror det där var din fru....hahaha roligt roligt!

Har ju egentligen jobbhelg, men fick fri imån för Nanna ville jag skulle jobba för mig den 21a augusti, så då får hon jobba för mig imån =D Imånkväll är vi bjudna på fest hos en kompis till Stein Egil...det ska bli lite spännande. Är lite nervös, för lät som det skulle va mycket folk....ja ja, med lite alkohol i kroppen är ju inte jag den som håller käften så det ska nog gå bra. Sålänge folk är trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka ;)

Såhär blev förresten färgresultatet:



Sliten men glad skit =D

Nähä, ut i bilen och köra storstadsrally!
woop woop!
God helg kära vänner =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0