Slarvmajja!

Längesen man hade tid och lust för det här ja! Händer massor hela tiden nu och kul är det! Bara bra saker nu tycker jag det känns som!

Var ju hemma i karlskrona i helgen som gick med min nya bekantskap. Kan inte låta bli att förundras över hur han vågade eller ville köra 130 mil på en helg för att träffa min lilla familj och kånka på mitt flyttlass. Han är en snäll gris =)

Helgen var suverän. Alla systrar hemma hos mor och far. Sol och bad och glassiären plus ett restaurangbesök allihopa! Strålande var det =D

Lyckades samla alla utom mamma, bara för vi var dumma nog att inte be en servitris fota...daah

Här fick vi med mamms =D

Bara så ni vet, så älskar jag min familj. Mycket skulle man kunna ta ifrån mig,
sålänge jag får ha dom i mitt liv <3

På lördagkvällen var vi ute en sväng. På playbar såklart. Frida blev aningens berusad...av nån märklig anledning. Hade varit inne och köpt varsin drink och ska upp över dom två trappstegen som är till uteserveringen och drar väl dit så det sjöng fåglar runt huvudet..... hans white russian landade i mitt hår och glaset spretade sig in och fastnade i handen...Duuuktig idiot...men men, bättre nu =D

Så var det bilresan hem igen. Körde från kna strax innan två och så stannade vi på Nordbycentret för jag var tvungen att handla falukorv och köttfärs =D moaahahaha. Handlade som en toka på under en halvtimme. Men fick med det viktigaste: Svenska disktrasor! Och så lite fläskfilé, bacon och sånt som knappt går att finansiera här i landet =)

Nu börjar jag komma till rätta i mitt lilla hem. Dock så springer jag fram och tillbaka mellan mitt och Anita för att jag måste låna konsevöppnare ena gången och rivjärn den andra, så var det en skruvmejsel och en hammare och lite så...annars tror jag jag har det jag behöver =P hehe

Jag hoppas han slutar tidigt idag så vi kan åka till IKEA. lönen har kommit idag och bränner i plånboken så det värker! hihi Ska väl inte hoppas på för mycket. Man vet aldrig med den där lilla negerpojken... =D

Här är då köket. En liknande bild ser ni i ett av inläggen tidigare, men då lite mer obebott =P

Köket =D

Och så har vi då matplatsen, Jag fick flytta bord och solar för att utnyttja mest möjligt med yta =D



Och så det bästa till sist: walk-in-closet:



(Förlåt mor och far, såhär är det endast för att jag har dåligt med klädförvaring. Lovar att ta mig en tur till ikea fortast möjligt och få fixat det här stöket innan ni kommer!)

Ha det helt strålande i sommarvärmen!

Kram på er alla =D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hääääj!! Jag gillar din walk-in-closet.. fett avundsjuk. Vart kan man köpa den?

2010-08-11 @ 08:46:56
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Jag

höhö jag vet är den inte amazing bara liksom? =P Det räcker med att man har för mycket kläder och ett stort rum som inte används till nåt bättre ^^

2010-08-11 @ 17:10:04
URL: http://nallepia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0