blir aldrig som man tänkt sig...

Skulle varit ledig idag ja. oh nej, bara för man hade planer så ringde vakta. Låg i bikinin på tomten och njöt av sol och värme, och så ringer jobbet halv två och frågar om man kan jobba. Lite fel tillfälle att säga nej, så klart man jobbar. Och så bestämde vi ju då att ta en kaffe efter jobbet...och då kan ni ju räkna ut att tåget är en timme och 15 minuter sent in till Oslo...Men kaffe blev det, och nu ligger man i sängen här mitt i natten och borde sovit för länge sen! Men vad säger man? Vila kan man göra i graven?

Imån blir en bra dag, det har jag bestämt! Upp tidigt och iväg på storslgna saker. Kan bli en förändring för livet om jag gör det här bra! Lagom nervös men med goda feelings!

Nu ska jag tvärdö några timmar innan telefonen ringer...inte klockan....telefonen! =D

Förresten vet ni vad vi såg när vi satt och drack kaffe? Jag trode jag blivit drogad och fått en synvilla! Kolla detta:

vem är kung på vägarna nu då!? =D

Fick oss ett gott skratt där ja...ett av flera egentligen. Pipandet i bilen, blinkande från biltvätten, springande clowner...ja jöss! Fin kväll blev det!

Nattinuffsan alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0