då var vi här igen =)

Jag har lite beslutsångest....vet inte hur jag ska göra till helgen. Mor och Far ska till göteborg, undrar om jag ska med dit, eller åka till karlskrona på en gång? Kan va i göteborg över natten och sen åka till k-na på lördagen kanske. Blir tight eftersom jag kommer från bergen halv sex på fredag kväll, så går tåget till göteborg kl sex, så blir att va förberedd och färdigpackad på torsdag. Uuuh denna packningen...ja ja men det ska väl gå fint! Vi satsar på det iaf =)

Har sovit i en kattfri säng inatt! åååh det var guld! riktigt nice!=D

Nu är det dags att klä på sig och dra till legevakten och se om dom kan va snälla och ge mig pencillin...sen blir det jobb några timmar innan det är kväll igen!

ja hade väl inte så mycket mer vettigt att skriva egentligen. Dagarna flyter på liksom. Sex dagar till lön! Icke att förglömma =D hehe den kommer sitta fint även denna gång! =D

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0