dagen efter...

tjohej! Klockan är snart tolv mitt i natten och först nu börjar jag känna mig som människa igen. Vet inte varför jag blev så odrägligt full igår. Drack lite vin här hemma och så lyckades jag övertala Anita att vi skulle ner till Aimar en sväng och sedan gå ut, men klockan var ganska mycket när vi kom till Aimar, och resultatet blev att vi satt på hans takterass till fyra på morgonen. Irish coffee och vitvin, gott gott gott och ljuvligt sällskap, men oj så full jag var på slutet. Tog taxi hem och minns knappt resan. Tvärslocknade på en gång när jag la mig och vaknade vid tolv idag och var mer död än levande. Men nu börjar det ordna upp sig. Är det fint väder imån så ska vi till stranden. Det blir fint det! Är lite härligt att va ledig utan att va bakfull jämt =D Och så får man ju tänka liite grann på pengarna med. Snart har man ju en hyra att betala. Så bra det ska bli. Jag längtar nåt fruktansvärt!

nattinatt go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0