Glimmrande!

Har haft en helt fantastisk dag måste jag säga! Vaknade vid tiotiden i morse helt av mig själv och mådde prima trots några öl igår! Var ju dock inte hemma så väldigt sent så konstigt vore väl annars =) Hade ett sms från kenneth där det stod: Kaffe i solen? ooh ja tänkte jag, men var tvungen att knåpa ihop nåt viktigt först. Var nervös och stressad men fick iallafall ihop några rade och så ner och lämna in  det. Nu håller vi bara tummarna för det allra bästa! hej hå =) Sedan mötte jag upp Kenneth och vi hara bara lallat runt på stadens gator, suttit ner och tagit en kaffe, gick en sväng i solen och satte oss ner på nästa ställe. Åt lite mat, och trallade vidare förännu en kaffe på ställe nr tre. Helt ljuvligt att kunna vara ute i bara tights och ett linne och ändå bli varm! Sommaren har kommit störtfort så mina fyra lediga dagar har varit kanon!

Imån börjar allvaret igen så då tar vi oss en tur till bergen...åter igen påtorsdag kväll. Imånkväll ska bergenskollegorna ha sin sommarfest, så kanske man tittar inom där och säger hej =) Inte alls en omöjlghet. Får se, är inte så väldigt mycket folk jag känner igen som har anmält sig. Jaja vi får se!

Livet leker iaf fortfarande och blir bara bättre och bättre! Tänk om alla jag känner och gilar kunde få känna såhär!
Nu är det hög tid att sova föratt orka upp imån och packa lilla ryggsäcken =D

Sov gott allihopa vänner =D

Kan ju iofs kosta på mig att bjuda på en bild från igår...där jag fick använda solpuder för att dämpa färgen...hehe det tyckte jag var kul =D

rosor på kinden och solsken i blick =) eller solrosor på kinden kanske? =P

Såhär års är det kul med färgbilder, på vintern kan det kvitta =D
nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0