Helgen över...

Oooh är trött på mina humörsvängningar! Mensvärk är inte kul, och så måste jag få tag på en kur pencillin igen. Blir så trött så jag bara vill ligga under täcket och gråta... Funderar på att amputera skiten istället. Köpa nya bröst...

Bortsett från att det bråkar och hormonerna svämmar över mår jag bra. Är fortfarande glad när jag ska jobba och trivs väldigt bra. Hemma håller dock katterna på att göra mig galen. Dom är överallt och hela tiden. Fick nog inatt när jag skulle sova och ungarna bestämde sig för att leka och samtidigt började scratch med sitt kuttrande ropande på ungarna, så hon åkte ut genm förnstret och ungarna åkte ut i hallen. Då blev det äntligen lite ro. Har sovit rätt okej, men vaknade svettig. Fick stänga fönstret inatt/morse för en skata eller nåt satt och skrek utanför...dessa djur. Varför kunde inte katten bara ta fåglajävlen? Göra lite nytta och förtjäna lite kärlek... =P

Uff blev ett lite bittert inlägg det här...Men är man gnällig så är man. Ser det ändå som att det är bättre att skriva ut sin frustration här än att gå och va sur på folk i min närhet. Och jag tror och hoppas jag lyckas ganska bra.

Ska gå och ta en låång dusch innan det är dags att klä på uniformen och jobbsmilet =)
Ska jobba med lilla Turid idag så det blir nog väldigt bra. Hon är härlig hon =)

Vi satsar väl på att det blir en bra dag va!? Så kanske det blir göteborg och karlskrona till helgen!
Och så ringde förresten lillasyster igår och frågade om jag ville gå med på Volbeat i Oktober! Det tyckte jag lät vansinnigt bra, så det sa jag ja till =) Längesen man hittade på nåt sånt!

Så mina vänner, det var väl egentligen allt för nu...Ha en fin start på den här veckan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0