it´s a wild world =)

hehe så var det det där med Sukker. Mycket märkliga människor finns det på vår jord, men ibland får man det till!

Och vad är det med mig och lastbilschaufförer? Vet inte, men har iaf åkt lastbil idag. Förstår Anita som var smått nervös, men verkar inte finnas nån grund för det =) Väldigt trevligt att dricka kaffe på esso på ryen mitt i natten. Mest synd om dom som ska upp och jobba =) hehe

Har innan dess även då haft en strålande dag. Vaknade strax efter nio och mådde finfint för en gångs skull på en söndag. Dock var inte vädret så strålande som jag tänkt mig, så satt lite vid datorn, drack elva koppar kaffe och gjorde sedan lite frukost. Framåt tolv-ett så kom solen och den blå himlen, så då packade vi en liten väska och tog oss till stranden jag och Anita. Låg där i nästan tre timmar, och tänk jag tillochmed badade! Trots stenar och mekk och skit så vågade jag doppa mig, och jag halkade inte ens =P Hade väl varit typiskt annars... Kom hem och satte igång att laga kålpudding och hade lågt blodsocker och var allmänt irriterad, men bet mig i tungan och lyckades få till en sjutusan till middag. Sedan lite mer kaffe och så var humöret på topp igen!

Och så vilda äventyr på sena kvällen! hehe men som dom säger, man måste våga för att vinna =)

Lev hårt, dö ung och bli ett vackert lik.
Lite synd att dö såhär vacker bara =P

Nu blir det sova så man orkar upp imån! Blir stranden imån med om solen lyser över mig, och vem vet vad eftermiddagen har att erbjuda!? *fniss*

Så kan ju slänga in en bild eller två på våra monster!

är man trött kanske?

All in one! inte alla gånger av tio som man får med alla kräk på en och samma bild =)

bortsett från att det fattas två bebisar och två mammor så är det här hela högen!

Ja det var väl allt jag kände för att bjuda på idag.

Sov gott allihopa, för det ska jag göra, så jag orkar med att va pigg imån. Man vet nämligen aldrig vad som sker, så lika bra att va utvilad och beredd på allt!

Kärlek till vänner och familj! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0