ledig idag =)

Och är ledig imån med. Men har ett litet möte imån vid tio. Det kan förändra min värld! Är duktigt nervös, men det är väl inte mer än rätt för en sån sak. Blir nog bra det här! Och även om det inte blir som man tänkt så löser det sig på ett eller annat vis ändå till det bästa!

Somnade vid två-tiden inatt, och upp kl nio. Har hunnit med att plocka ut och i diskamaskinen, varit på butiken och handlat kattmat och sand och cigg, hängt upp tvätt och kört igång en ny maskin och så dammsugit. Nu tänkte jag att himlen kunde bli blå så jag kan gå ut och suga i mig solenergi så jag ser pigg och fräsh ut till eftermiddagen. Mer äventyr väntar! =D

Ha en fin dag allesamman, både ni som jobbar och semestrar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0